Intrebari Frecvente

RevoMag.ro se angajeaza sa va ajute prin acest site sa gasiti produsele si serviciile pe care le doriti, la cea mai buna calitate la preturi intotdeauna corecte.

Intrebari Frecvente (F.A.Q.)

Preturile afisate includ T.V.A?

Toate preturile afisate pe site-ul RevoMag.ro au T.V.A (20%) inclus, inclusiv cele legate de transport. Astfel clientii pot sti exact totalul de plata inainte da a plasa propriuzis comanda.

Am citit despre un produs acum cateva minute pe pagina si cand am revenit pretul se modificase. De ce?

R. Informatiile de pe aceasta pagina sunt modificate in timp real. Aceasta modificare include atat preturile cat si stocurile. Intrucat informatiile sunt modificate automat pot aparea diferente intre pretul si stocurile vazute acum si/sau mai tarziu.

Cum functioneaza sistemul de cautare?

R. Sistemul de cautare va permite sa cautati orice camp de informatie indiferent pe care pagina se afla respectiva informatie. Astfel puteti gasi mult mai multe mult mai usor.


Cum reusiti sa aveti preturi mai mici decat competitorii Dvs.?

R. Cumparand mult si platind la timp furnizorii ne acorda reduceri de pret care sunt transferate spre Dvs.. In plus suntem importatori directi, fara intermediari.


Daca doresc sa cumpar ceva de la RevoMag. ro informatiile despre cardul meu de debit/credit sunt in siguranta?

R. Informatiile despre cardul Dvs. nu sunt stocate la revomag.ro ci la unul dintre cei mai recunoscuti procesatori de plati electronice din Romania - NETOPIA SRL. Compania MobilPay utilizeaza metode de encriptare extrem de performante. Raspunsul este da, datele Dvs. sunt in siguranta.

Cat de sigure sunt achizitiile de pe internet? Am auzit cateva povesti de groaza.

R. Daca ne uitam la sistemul de securitate din sistemul Dvs. veti vedea ca acest sistem verifica fiecare informatie care va este afisata pe ecran. Pentru a va informa despre securitatea tranzactiilor on-line puteti vizita pagina de internet http://www.mobilpay.ro/.

Odata ce ati aflat adresa mea de mail personala sau de firma este o practica comuna sa-mi trimiteti mesaje nesolicitate?

R. Noi, de la Inventii Electronice Srl nu trimitem mesaje nesolicitate si suntem impotriva acestor practici. Functionam pe principiul, numai o informatie confirmata este o informatie liabila. Astfel, doar daca cereti ceva de la noi vom raspunde.

Daca lansez doua comenzi consecutive acestea vor fi livrate intr-una sau in mai multe colete?

R. Comenzile lansate de Dvs. vor fi trimise intr-o singura livrare. In cazul in care doriti unele produse sa ajunga mai repede trebuie sa faceti o comanda separata pentru ele. Incercati totusi sa cuprindeti totul intr-o singura comanda

Puteti livra comanda si la alta adresa?

R. Da. Puteti introduce mai multe adrese de livrare si mai multi platitori. Astfel comanda Dvs. va ajunge la cine doriti Dvs. si o va achita cel specificat.

Pot comanda si prin telefon?

R: Da, comenzile pot fi efectuate si telefonic, desi marea majoritate a cererilor pot fi rezolvate cu succes prin pagina de internet. Deasemenea puteti sa ne sunati din motive tehnice sau legat de starea comenzi. Pagina este desenata in asa fel incat sa putem renunta la personal pentru a reduce costurile astfel pretul sa devina mai bun pentru Dvs.. Dar suntem bucurosi sa preluam comanda Dvs. si prin telefon daca veti vrea acest lucru.

Daca am lansat o comanda pot modifica totusi ceva in ea?

R. Comanda odata lansata este automat transmisa spre sistem unde este preluata. Va trebui sa ne contactati pentru a modifica date sau produse.

Care sunt modalitatile de livrare practicate de Dvs.?

R. Va rugam sa cititi costurile si modalitatile de livrare aici si termenele medii de livrare aici.

Cum pot urmari comenzile mele si/sau coletul meu?

R. Daca veti vizita sectiunea Contul Meu veti gasi link "Comenzile mele". Detaliile de livrare va vor fi transmise prin e-mail deindata ce vi se emite o factura de catre noi.

Am trimis un produs in Garantie. Cand il primesc inapoi?

R. In sectiunea Garantie, veti gasi conditiile si termenele de garantie. Oricum un produs primit in garantie ar trebui sa fie reparat sau inlocuit.

Am plasat o comanda de 3 zile si nu am nici un raspuns?

R. In mod normal in timpul saptamanii raspunsul nostru trebuie sa ajunga la Dvs. in termen de maxim 1 zi. In weekenduri si cu ocazia zilelor libere nationale comanda Dvs. nu este procesata. In cazul in care in timpul saptamanii exista o intarziere, acesta se poate datora unei probleme cu disponibilitatea produsului Dvs. sau cu adresa de e-mail (eventual nu va putem trimite informatii, casuta eronata, casuta plina, etc.). Va sugeram sa ne contactati. Datele de contact se gasesc pe pagina de CONTACT.

Ce se intampla daca curierul nu ma gaseste la adresa data?

R. In mod normal curierul suna inainte de a livra coletul si daca e in imposibilitatea de a livra la destinatie retine coletul pe termen de 72 de ore la depozitul local.

Daca plasez o comanda in weekend cand pot astepta produsele?

R. Luni dimineata comenzile intra la procesare. Daca produsele sunt pe stoc vor pleca spre Dvs. in momentul cofirmarii facturii proforma.

Odata o comanda trimisa spre destinatie mai poate fi redirectionata spre alta destinatie?

R. Presupunand ca nu este prima Dvs. comanda puteti solicita redirectionarea coletului spre alta destinatie. Va rugam sa contactati departamentul de vanzari online si tineti cont de faptul ca aceasta operatiune poate fi taxata suplimentar.

Pot comanda in asa fel incat la ora fixa sa fie livrarea?

R. Din pacate nu putem garanta asa ceva. Comenzile se livreaza printr-o companie terta, cu program de livrari declarat in zilele Luni - Vineri intre orele 9.00 - 18.00.

In cazul in care comand mai multe produse si un produs nu este disponibil ce se intampla cu restul comenzi?

R. Spre deosebire de alte companii noi tindem sa livram o comanda integral sau partial in functie de cererea clientului. Drept pentru care, daca un produs nu poate fi livrat din comanda Dvs. veti fi anuntat si vi se vor solicita clarificari suplimentare, eventual vi se va propune un alt produs inlocuitor. Fara confirmare produsele nu vor fi livrate.

Am primit produsele dar nu am primit factura?

R. Intotdeauna se introduce factura, certificatul de garantie, precum orice alt document in coletul transmis spre Dvs.. In cazul in care nu le gasiti, puteti totusi solicita exemplar copie conforma cu originalul.

Care este termenul de notificare cand primesc un colet lovit sau lipseste ceva din colet sau nu s-a livrat ceea ce am cerut?

R. Distrugerea in tranzit: este o problema serioasa care de multe ori se lasa cu nervi. Va rugam sa ne ajutati sa trecem peste traumele respective prin faptul ca nu preluati un colet pana nu i-ati verificat integritatea, iar daca orice vi se pare suspect faceti un proces verbal de fata cu curierul pentru a putea recupera din asigurare produsul lovit. Termenul de anuntare a unei probleme este de 24 de ore. Lipsa din colet: Termenul de notificare este de 48 de ore. Livrare incorecta: Termenul de notificare este de 48 de ore.Dupa termenele specificate mai sus nu acceptam plangeri legate de aceste probleme.

Care este orarul celor de la vanzari?

R. Deschidem de Luni pana Vineri intre orele 9.00-17.00. Din pacate nu livram Sambata, Duminica si cu ocazia Sarbatorilor.

Cum returnez produse spre revomag.ro daca nu sunt multumit?

R. Va rugam sa cititi conditiile de retur de pe pagina RETURURI. Daca va incadrati in conditii va rugam sa contactati vanzatorul la adresa de e-mail sau sunati la numerele de telefon specificate pe pagina noastra de CONTACT.

Pot cere sa se lase comanda la vecinul meu?

R. Daca nu e prima Dvs. comanda, da.

Ce se intampla daca produsul primit e lovit sau lipseste ceva din colet?

R. Trebuie raportata orice eroare la RevoMag.ro prin mail sau telefoane. Pentru date de contact utilizati pagina de CONTACT.

Ce se intampla daca curierul mi-a pierdut coletul?

R. Ne anuntati deindata ce v-ati dat seama. Nu preluati livrari partiale sau semnati proces verbal de diferenta. Aceasta situatie va fi verificata de noi si rezolvata in termen de 2 zile lucratoare.