Informatii despre garantie

Calitatea produselor este prioritatea noastră. Toate produsele sunt insotite de factura si garantie. Inventii Electronice Srl raspunde in perioada de garantie pentru calitatea produselor vandute. Conditiile de garantie acordate consumatorilor sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.
Cu excepţia cazului în care se specifică altfel, va oferim o garantie de 12 luni impotriva defectelor pentru toate produsele, fara cost suplimentar.

Asigurarea garantiei se face gratuit, in zilele lucratoare. In maxim 10 zile lucratoare de la receptia in service, furnizorul se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.
 

GARANTIA implica repararea sau inlocuirea produselor defecte conform termenelor si conditiilor specificate mai jos.

Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute in urma manipularii defectuoase, a lovirii produselor, accidentelor, ventilatiei necorespunzatoare, greselilor de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic in timp ce echipamentele sunt in functiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare, interventii asupra produselor, indiferent de natura lor, de catre personal neautorizat  in scris de furnizor, sau modificarea seriilor din certificat. Furnizorul nu va putea fi facut raspunzator, in cazul defectarii produsului, pentru pierderea informatiilor sau datelor precum si pentru orice prejudicii ce ar putea suferi beneficiarul in urma acestor pierderi, obligatia vanzatorului fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect.

Garantia bateriilor reincarcabile a oricarui produs cumparat este de 6 luni.

Garantia nu acopera urmatoarele:

  • Consumabilele.
  • Accesorii - cabluri electrice, alimentatoare, adaptori, casti sau alte accesorii care se uzeaza sau se strica in timpul folosirii normale.
  • Uzura normala - inclusiv uzura rezultata prin folosirea produselor in alte scopuri decat celor pentru care au fost concepute sau folosirea lor altfel decat prevederile manualului de utilizare, uzura datorata suprasolicitarii produsului peste parametrii normali de functionare specificati in documentele ce insotesc produsul sau in standarde internationale, neglijenta sau intretinerea inadecvata a produselor.
  • Modificari sau reparatii - efectuate in alta parte decat in cadrul departamentul de service post-vanzari al furnizorului, chiar daca acestea aparent nu influenteaza semnificativ calitatea sau starea produselor.

Obligatiile cumparatorului:

Alimentarea de la reteaua electrica cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de producator. Folosirea numai a elementelor de cablare originale ale echipamentelor; respectarea instuctiunilor de utilizare, conform indicatiilor tehnice date de vanzator, respectiv de executantul operatiilor de service; Pastrarea integritatii sigiliilor vanzatorului, respectiv ale executantului lucrarilor de service; confirmarea pe documentele executantului, a lucrarilor efectuate, prin semnarea si stampilarea lor, pastrarea documentatiei si a ambalajului primite odata cu echipamentul, pe toata durata garantiei

Pentru a putea beneficia de garantie, este obligatorie prezentarea certificatului de garantie insotit de factura de achizitie. Produsul va fi insotit de toate accesoriile cu care s-a livrat si in ambalajul original, pentru a asigura integritatea produsului in cazul transportului. Produsele fara etichetele sau sigiliile de garantie intacte sau cu defecte cauzate de manipulare sau stocare defectuoase, cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele: crapaturi, sparturi, elemente torsionate, desprinse sau lipsa, urme de arsuri, inundatie sau foarte uzate – vor fi refuzate la receptie in vederea acordarii garantiei. Modificarile de configurare si utilizarea incorecta sau nelicentiata a produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere. Upgrade-urile de soft neautorizat anuleaza automat garantia.

Dupa perioada de garantie sau atunci cand repararea produsului nu face obiectul garantiei, in eventualitatea in care se poate efectua o reparatie, aceasta se va realiza doar dupa acceptul clientului privind costurile de reparatie.

  Acordarea garantiei implica doar repararea/inlocuirea produsului, nu si alte despagubiri, indiferent de natura acestora.

Serviciul de service este oferit gratuit de Inventii Electronice Srl pentru produsele care beneficiaza de certificat de garantie oferit de catre Inventii Electronice Srl.
Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu.
Transportul tur-retur si se desfasoara in conditii de gratuitate.

Ne rezervam dreptul de a nu raspunde pentru:

- durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat, decat cele agreate;
- produsele expediate fara a avea un formular de service completat in prealabil;
- produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

 

Receptia produselor in service 


- Completati Formularul de Service  .  

- Pentru a chema curierul - sunati la 0219336 numar cu tarif normal, apelabil din orice retea sau comanda online

-  Adresa service: Sc Inventii Electronice Srl, Strada Alexandru Cel Bun 9A3, Bacau, Romania. Cod postal 600058. Telefon: 0751984836

- Atentie! Coletele ce nu au formularul completat in prealabil si confirmare de trimitere de la service vor fi refuzate la primire.

- Este obligatorie atasarea facturii (copie) si a certificatului de garantie al produsului (original);

 

Serviciul de service nu acopera:

1. produsele care nu beneficiaza de certificat de garantie emis de Inventii Electronice Srl;
2. taxele de transport in cazul renuntarii la cumparare;
3. produsele pentru care a expirat perioada de garantie;
4. produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta; 
5. produsele care au fost trimise prin intermediul altor firme de curierat decat cele agreate de Inventii Electronice Srl;
6. produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei.

In cazurile descrise la punctele 1-6, de mai sus, dupa repararea produselor, atat turul, cat si returul acestora sunt taxate in contul clientului, cu plata ramburs.